
Ministrul Educaţiei, Daniel David, a declarat că va components propuneri cu privire la modul în care şcoala ar putea implica părinţii în procesul educaţional al propriilor copii, scrie News.ro.
Ministrul Educației a vorbit despre acest aspect după ce oficialii Organizaţiei de pentru Cooperare şi Dezvoltare Economică, care au realizat un raport privind starea educaţiei în România, au transmis că implicarea părinţilor în educaţia elevilor este mai importantă decât situaţia materială a familiilor.
„În discuţia cu OECD-ul şi mai ales cu directorul Departamentului pentru Educaţie, o concluzie foarte interesantă la care am ajuns prin prisma datelor pe care ei le aveau şi care cred că este importantă, trebuie să o spunem public şi să o ducem în mintea oamenilor din şcoală: şcoala cu siguranţă nu poate să înlocuiască părinţii în procesul educaţional, părinţii au rolul lor. Dar ce poate să facă şcoala? Şcoala ar putea să activeze părinţii să-şi intre în rol. Deci, altfel spus, nu le poţi lua rolul, dar ai putea să-i activezi să se implice în procesul educaţional al propriilor copii”, a afirmat Daniel David, joi seară.
El a precizat că datele OECD arată că easy întrebări precum „Cum a fost la şcoală?” sau „Ce notă ai luat?” sunt mai importante decât situaţia economică a familiei unui elev.
Ministrul a spus că va components propuneri cu privire la modul în care şcoala ar putea implica părinţii în procesul educaţional al propriilor copii.