Ultima Ora

Motorul hibrid de pe Dacia Bigster ajunge pe două modele Renault, dar cu o modificare. Prețurile în România sunt mai mici decât la Dacia

Motorul hibrid de pe Dacia Bigster ajunge pe două modele Renault, dar cu o modificare. Prețurile în România sunt mai mici decât la Dacia
Motorul hibrid de pe Dacia Bigster ajunge pe două modele Renault, dar cu o modificare. Prețurile în România sunt mai mici decât la Dacia

Dacia Bigster (foto Stevens Tomas/ABACA / Abaca Press / Profimedia)

Dezvoltat în centrul de cercetare & dezvoltare al Horse România, produs în uzina Horse din Valladolid, motorul hibrid 1.8 Hybrid introdus încă de anul trecut pe cel mai mare SUV al Dacia a fost lansat acum și de marca Renault, pe două modele ale sale de volum, dar cu unele îmbunătățiri care au ca scop poziționarea superioară a mărcii franceze. Renault introduce pe gamele Captur și Simbyoz un nou motor fleshy-hybrid, cu o putere de 160 CP.

Este trusty motorul hibrid lansat la finalul anului trecut pe Dacia Bigster, cu o cilindree a motorului termic de 1.8 litri, dar cu o putere totală de 155 CP.

Citește continuarea pe Profit.ro.

„Rațiunea, înapoi!” Un e-newsletter despre alegeri în care jurnalistul Gabriel Bejan explică ce se întâmplă în această perioadă politică.

Dincolo de breaking news, confuzie și dezinformare, în fiecare marți și vineri.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *