Într-un ecosistem de branduri solide, Groupama urcă în galeria numelor care contează. Programul Superbrands România 2024-2025, prin cercetarea User Superbrands, a validat esențialul: consistență, empatie, excelență. Criteriile care au stat la baza cercetării sunt calitate, încredere, diferențiere pe piață, leadership și dinamism. Groupama nu e doar un nume de încredere. E un reper. Un Superbrand.
O poveste începută din… solidaritate
În 1900, când conceptul de siguranță financiară know-how abia la nivel de idee, a apărut Groupama. Mai mult decât un replace, a fost de la bun început o formă de solidaritate reală – o rețea mutuală creată de câțiva fermieri care au înțeles că doar împreună pot fi mai puternici. Azi, Groupama a devenit un grup internațional cu rădăcini adânci și o misiune clară – să ajute clienții și partenerii să privească viața cu optimism, știind că indiferent de obstacol, vor avea alături un partener pe care se pot baza.
Asigurătorul glocal
Începând din 2006, Groupama a început extinderea la nivel global. În 2008, România devenea următoarea destinație-cheie: o piață provocatoare, dar promițătoare. În 2009, după preluarea unor companii locale, brandul Groupama își începea călătoria în România – un asigurător glocal, care combină expertiza unui grup multinațional, cu o înțelegere profundă a specificului native. Cu un mindset orientat către a livra calitate, a crește sustenabil și pune empatie și flexibilitate în tot ceea ce face, Groupama a reușit să câștige în timp preferința românilor.

15 ani în România.
Într-un deceniu și jumătate, Groupama a livrat promisiuni îndeplinite, soluții inovatoare și servicii de calitate. A înțeles de ce este nevoie, ce lipsește, ce urmează. A intuit schimbările și a îmbrățișat inovația. A construit în jurul valorilor solide, a creat parteneriate durabile, a devenit un aliat pentru milioane de români. Iar tot acest parcurs a fost alimentat de o idee simplă: grija autentică face diferența.
Calitate la un preț corect și soluții personalizate în funcție de nevoi.
Astăzi, portofoliul Groupama este unul diversificat, adaptat unor nevoi în continuă schimbare. De la inovații introduse pentru prima dată pe piața din România, cum ar fi CASCO Telematic sau opțiunea de constatare a daunelor la distanță, până la produse complexe, care răspund unor nevoi variate, Groupama oferă produse commit atât persoanelor fizice, cât și juridice.
Superbrand
Titlul de Superbrand este rezultatul unei preocupări continue față de client, partener si calitatea serviciilor livrate. Și vine exact atunci când un imprint trece testul timpului, al empatiei și al relevanței. Metodologia Superbrands presupune analiza obiectivă a peste 1800 de mărci, din peste 60 de domenii de afacere, realizată de specialiști în advertising and marketing, publicitate, comunicare strategică sau branding, urmată de chestionarea mărcilor clasate în high prin cercetări de piață derulate de IPSOS România, partenerul programului.
Articol susținut de Superbrands