Festivalul are loc între
26-29 iunie și se desfășoară, pentru al treilea an consecutiv, la Federația de Tir Sportiv.

Într-un prezent cu scroll infinit și atenție fragmentată,
NOSTALGIA Retro/Disco/Future, festivalul care celebrează viața și distracția
pentru toate generațiile, revine între 26 și 29 iunie 2025, la Federația Română
de Tir Sportiv, cu un mesaj care iese din tiparele clasice de comunicare: „NU
VENI”. Nu e o interdicție, ci o invitație subtilă la reconectare cu experiențele
reale − acele momente care unesc generații și care devin amintiri pe viață. „NU VENI” marchează o abordare creativă de comunicare,
construită în jurul unor teme relevante cultural: redescoperirea emoțiilor
autentice, libertatea de exprimare și nevoia de reconectare offline.
Mesajul „NU
VENI” a fost amplificat printr-o serie de execuții out-of-home în spațiul urban
din București, cu headline-uri precum „NU VENI dacă ți-e frică să dansezi prost”
sau „NU VENI doar să faci Story. Vino să faci parte din story”. Acestea îndeamnă consumatorii
să reflecteze asupra motivelor reale pentru care participă la evenimente și să redescopere
bucuria momentelor trăite pe bune. Fiecare afiș include un cod QR care direcționează
către aftermovie-ul edițiilor anterioare, oferind o incursiune în energia reală
care definește experiența Nostalgia.
Și în ediția din acest an, organizatorii aduc pe scenele
NOSTALGIA mini-concerte live de 30 de minute cu artiști-reper din anii ’90–2000,
care vor completa seturile DJ-ilor de la fiecare zonă muzicală. Festivalul își
extinde și zonele experiențiale, cu concepte foarte creative de decoruri și
instalații vizuale care completează universul fiecărei scene. Elementele de
design sunt gândite pentru a intensifica conexiunea cu atmosfera de festival,
nu doar pentru a o documenta.
„Am vrut să provocăm o reacție, să ieșim din convențiile
obișnuite ale promovării festivalurilor. Mesajul NU VENI este despre a pune sub
semnul întrebării motivele pentru care participăm la astfel de evenimente. Ne
dorim ca oamenii să vină pentru vibe, pentru emoție, nu doar pentru a bifa o
prezență sau a face poze wow pentru platformele social media”, declară Silviu Lăcătuș, reprezentant Nostalgia
Retro/Disco/Future.
NOSTALGIA nu este doar un festival, este o experiență multisenzorială
care celebrează viața, trecutul și viitorul. Cu decoruri retro & future,
zone muzicale diverse, momente surpriză și activări cu care rezonează orice
participant, festivalul este spațiul unde toate generațiile se pot reuni pentru a crea
amintiri de neuitat.
„Prin această abordare care parcă întoarce toate clișeele
pe dos, ne dorim să reamintim oamenilor de bucuria pură a dansului, a muzicii și
a conexiunii umane. Ediția din acest an este o invitație la libertate, la
exprimare autentică și la bucuria de a fi parte dintr-o comunitate plină de viață”, adaugă Lăcătuș.
Toate informațiile importante, activitățile,
harta evenimentului și line-up-ul vor fi disponibile în apropierea
evenimentului chiar din aplicația mobilă NOSTALGIA, dezvoltată de eSolutions.
Biletele se pot achiziționa de pe platforma https://nostalgia.love/bilete/, iar pentru joi, 26 iunie, accesul
este gratuit pentru posesorii oricărui tip de bilet achiziționat la festival.
Despre festivalul NOSTALGIA
Retro/Disco/Future
NOSTALGIA încearcă să fie un festival al vieții, care prezintă
într-o manieră specială trecutul și viitorul. Toți cei care au participat la
NOSTALGIA de mai bine de șase ani, s-au putut bucura de un real muzeu retro
& future, în care organizatorii au integrat și o discotecă specifică anilor
’90 − 2000. În permanență echipa Nostalgia lucrează să creeze o lume plină de
imagini și sunete, trecând prin numeroase experiențe senzoriale și momente
unice, menite să transforme NOSTALGIA într-o fabrică de amintiri − pentru că,
de ce nu, și prezentul poate fi o viitoare nostalgie.
Găsești toate
detaliile pe https://nostalgia.love/